4 Kasım 2015 Çarşamba

Arnavutköy’de Gizli Kalmış Bir Bahçe; Kavanoz İstanbul


Arnavutköy’de Gizli Kalmış Bir Bahçe; Kavanoz İstanbul



Arnavutköy, şehrin en güzel yerlerinden. Sokaklarında yürümek, binaları ve esnafın neşeli atışmalarını seyretmek çok keyifli. Şimdi bir de buralarda zaman geçirilecek nefis yerler açılmaya başladı. Bize de keşfetmesi kaldı J


O gün harika çay çeşitleri, kurabiyeleri ve sonsuz huzurlu haliyle çok sevdiğim, Chado Tea’ye gitmiş, oturuyordum ki tavsiye üzerine çay sonrası kahve molası vermek adına Tekkeci Sokak’ta buldum kendimi. Kapının önündeki çiçekler, demirlerin arasından görülen bahçe, adeta gel diye ısrar ediyordu bana.

Güzel bir müzik eşliğinde kapıdan girip, bu harika, huzurlu bahçenin en güzel köşesine yerleşiverdim. ‘Eskimeyen Eskiler’ mottosu üzerinde duran Kavanoz’da dekorasyon çok özel. Bahçenin her yanında bir ayrıntı keşfedebildiğiniz gibi, set kısmında duran tatlı tuzlu atıştırmalıklar da iştahınızı anında arttırıyor! Menüde tatlılar, sandviçler, özel üretim şaraplar, taze kahveler ve içecek çeşitleri bulunuyor. Sunum da çok özel, lezzetler de. Mutlaka uğrayın ;) 





Buranın bana anımsattığı şarkı; Woodkşd- I love You 

https://www.youtube.com/watch?v=KQu8FOjJXdI




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder