15 Aralık 2015 Salı

Moda’nın Dün’ü; Dün Moda



Moda’nın Dün’ü; Dün Moda


Dün, dünde kalmadı. Moda'ya konuşlandı. İyi de oldu. Sakinlik, şıklık ve lezzetli yemek arayanlara yepyeni bir alternatif, Dün Moda... 
Moda'nın daimi kalabalık mekanı Muaf'ın sokağına kıvrıldığınızda hemen solda. Dikkatinizi çekmemesi imkansız. Kocaman kapısı, hoş ışıklar kapıdaki dikkat çekici ismi. Evet Dün, bana oldukça dikkat çekici geldi isim olarak ve çokça da beğendim. İçeri girince de tahminime yakın bi' yerle karşılaştım. Ayrıntılarda boğulmamış, sade ve şık bir mekan olmuş Dün. Yazı tahtasında günlük yemeklere göz gezdirip masa üzerindeki günlük tatlı çeşitlerini de inceledikten sonra kahve içme isteğiyle oturdum bir köşeye.
 O gün yemek yemeyeceğimi biliyordum; ama bir sonraki gelişim için menüyü adeta hatmettim. Çok farklı seçenekler bulmak mümkün burada. Kahvaltıya geldiğinizde dün kahvaltı, küçük kahvaltı, tava kahvaltı gibi seçeneklerin yanı sıra yumurtalar da alışılmışın dışında malzemelerle hazırlanıyor. Aynı şekilde ana yemeklere baktığımızda da her yerde bulabileceğimiz klasik şeylerle birlikte farklı yemekler de var. En çok armutlu kuskus ve makarnalarını merak ettim ben ve bir sonraki gidişim için listeye aldım, yeni ziyaretim için rejimi bırakmış olmam şart:) günlük olarak değişen tatlı ve yemek menüsünü de sormayı unutmayın. Yumurtaların organik, ekmeklerin de kendi yapımları olduğunu son olarak belirtip uğramalısınız diyelim!:)


                                        Buranın bana anımsattığı şarkı; We are match- Violet 


                                            https://www.youtube.com/watch?v=EshanfR9l1s 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder