4 Mart 2015 Çarşamba

Moda'da Bir Tasarım Dükkanı&Cafe

Moda'da Bir Tasarım Dükkanı&Cafe

Ne zaman orjinal, yaratıcı tasarımların olduğu bir dükkan görsem vitrine yapışıveriyorum. Geçen günlerde Volare Moda'yla tanışmamız da böyle oldu, içeriye bakarak yürümeye çalıştığımdan ezilecektim neredeyse. O gün acelem olduğundan giremedim. Hemen ertesi gün gidip keşfettim:)
Moda Caddesi'ne doğru yürürken ikinci sağdan giriyorum. Aklımdaki  yere ulaşma isteğiyle hızlı hızlı yürürken, Volera'yı görüp kalakalıyorum. İçerisi müthiş. El örgüsü yastıklar, patchworkler, keçeden yapılmış bebekler, kanaviçe çalışmalar, camdan ürünler ve dahası... Kısaca en zevkli tasarım ürünleri burada bulunuyor. Dükkanda ne yana bakacağını şaşırır halde buluyorum kendimi. Her şey son derece orjinal, rengarenk. İçi açılıyor insanın. Çocuklar için inanılmaz tatlı ve üzerinde büyük emek olan oyuncaklar da cabası. Burası hem yaş sınırı tanımayan bi' tasarım dükkanı, hem çeşitli workshopların yapıldığı bir yer hem de giriş kısmındaki iki küçük masadan anlayabileceğiniz üzere bir cafe.
Whittard Chelsea'nın çaylarını hoş sunumlar eşliğinde bulabileceğiniz gibi, bu çay çeşitlerini ve sıcak çikolataları buradan satın alabilmeniz de mümkün. Bunun dışında üç çeşit peynir, zeytin, domates yeşillik ve reçellerden oluşan mini kahvaltısı, kars gravyerli jambonlu sandviçleriyle simit, sebzeli kiş ve mini poğaça çeşitleri de mevcut. Cheesecake, browni gibi tatlı çeşitleri de var.
Burada filtre kahvem eşliğinde oturmak çok hoş oluyor çünkü etrafı izlemek, bu hoş şeyleri yakından görmek, kenarda oturup sokağın nabzını tutmak son derece keyifli. Mekanın minik kedisinden bahsetmezsem olmaz, son zamanlarda gördüğüm en tatlı varlık olabilir :) Demem o ki, bu dükkana muhakkak uğrayın!


                                         Buranın bana anımsattığı şarkı; Chet Faker-Gold 

                                         https://www.youtube.com/watch?v=hi4pzKvuEQM





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder