13 Şubat 2015 Cuma

Kadıköy'de Huzurlu Bir Keşif; Pattis Kitchen

Kadıköy'de Huzurlu Bir Keşif; Pattis Kitchen

Son zamanlarda Kadıköy'ü yaza yaza bitiremedim. Suç benim semt sevdamda değil, her yeni gün açılan yepyeni mekanlarda. Son zamanlarda gittiğim yerler arasında en orjinali Pattis Kitchen da bunlardan yalnızca biri...
Kadıköy severlerin bugüne dek, mutlaka uğramış olduğunu düşündüğüm Mitte'nin komşusu, daha açık anlatacak olursam boğada duran dolmuşları geçince sağa girip yürüdüğünüzde solda. Hasırcıbaşı Caddesi'nin yeni sakini. Girdiğim an bayıldım. Tavanda pusula şekli verilmiş halatlar, açık mutfak kısmı, özel yapım masa sandalyeler, duvarda kocaman bir welcome to wild world yazısı, bununla beraber çeşitli filmlere yapılan göndermelerle mekanın tasarımı oldukça orjinal ve üzerinde titizlikle düşünülmüş görünüyordu. Son zamanlarda klişeleşen dekoratif öğelerden kaçınılmıştı. Plaktan çalan Daft Punk şarkıları eşliğinde oldukça huzurlu saatler geçirdim burada. Yanlış söylemiyorum, burada müzikler plaktan çalınıyor ve müzik zevklerine bayıldım doğrusu.
Pattis Kitchen'da 4 çeşit peynir, zeytin, domates salatalık, yumurta ve 2 bardak çaydan oluşan kahvaltı tabağı, tatlı tabağı, krep ve hellim tabağı, cornflakes gibi seçeneklerin yanısıra farklı tost ve yumurta çeşitleri mevcut. Kahvaltınızı burada yapabileceğiniz gibi günlük olarak değişen pattis tabelaya da bakmayı unutmayın. Burada o gün var olan çeşitli tatlılar ve atıştırmalıklar yazılı oluyor.
Ben gittiğimde kahvaltı yapmış olduğumdan latte ve çay içiyorum. Lattesi leziz sunumu çok hoş. Değişik şekilde kesilmiş tahta parçasının üzerinde ufak bir kurabiye ile servis edilmekte. Çay ise taze demlenmiş. Kış çayı gibi demlikte farklı çeşitleri ve kahve çeşitlerini de burada bulmak mümkün. Son zamanlarda açılan birbirine benzer yerlere çok güzel bir alternatif olacak bu huzurlu yere mutlaka uğrayın! :) 

                          
                                   Buranın bana anımsattığı şarkı; Daft Punk-Instant Crush 

                                   https://www.youtube.com/watch?v=a5uQMwRMHcs


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder