6 Ekim 2015 Salı

Şık atmosfer, lezzetli yiyecekler; L'ange Patisserie

Şık atmosfer, lezzetli yiyecekler; L'ange Patisserie


Bağdat Caddesi'nin üzerinde bu kadar hoş ve farklı bir karşılama beklemezdim. şık sunumlar ve mis gibi bir koku eşliğinde L'ange'de insanı kendisine çeken bişeyler var!:) 


Bağdat Caddesi'nin sol tarafında Suadiye'de bir cafe ve patisserie. Merdivenlerden aşağı inerken sol yanda sizi motive edecek yazılar karşılıyor, derken güzel müzikler eşliğinde sete dizilmiş tatlılar, kruvasanlar ve hamurişi ürünler... Sete yaklaştığım an gözümü çilekli çeşitlerden alamıyorum, kokularıyla beni adeta mest eden kruvasanlaraysa başka bir sabah geldiğimde şans vermeye karar verip tatlım ve lattem eşliğinde bahçedeki masalardan birine kuruluyorum. Mekan çok yeni, yalnızca bahsettiğim ürünler değil birçok yemek çeşidi de mevcut. Sabah kahvaltıda gelebileceğiniz gibi, öğlen akşam yemeği ya da peynir tabağı gibi keyifler de yapabilirsiniz.
Buranın bana anımsattığı şarkı; 

Edith Piaf-La Vie En Rose

https://www.youtube.com/watch?v=kFzViYkZAz4



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder