30 Aralık 2014 Salı

Yılın Son Keşfi; Limoncu Moda


Koca bir yılı geride bıraktığımız bu günlerde, son olarak Moda'nın en yenisi Limoncu Moda'yı sizinle paylaşmak istedim. 2015 de tıpkı bu sene gibi güzel keşiflerle dolu, mutlu bir sene olur umuyorum.

Limoncu Moda, Moda Parkı'nı azıcık geçince karşımıza çıkıyor. Çok tatlı, ufak ve huzurlu bir dükkan, özellikle haftaiçi gelirseniz inanılmaz keyifli. Burası tabiri caizse bir içecek ve kahvaltı cenneti...

 Sabah erken saatlerde geldiğimizde ve gün boyu kahvaltıyla ilgili aklımıza gelebilecek her şeyi  taptaze olmak üzere içerisinde barındıran serpme kahvaltı , benim tercih ettiğim daha minik ama doyurucu, çıtır sokak simidi, peynir, acuka , reçel, söğüş tabağından oluşan simit kahvaltı tabağı, tuzlu ve tatlı pancake çeşitlerini tercih edebilirsiniz, tuzlu pancakelerinden denedim, enfesti. Otlu peynir güveç ve sahanda hellim peynir de denemeniz gerekenler arasında. Bunun dışında birçok yumurta ve tost çeşidi de Limoncu Moda'da sizi bekliyor. Aileniz ya da arkadaşlarınızla kuracağınız geniş kahvaltı sofralarının yeni uğrak mekanı olacak gibi görünüyor burası.  

Asıl meseleye gelecek olursak. Başta da söylediğim gibi burası kahvaltıda çok başarılı olan bir içecek cenneti. Cafeleri yazarken birçok çeşit içecek var derdim; ancak böylesini ilk kez görüyorum. Her yerde bulabileceğimiz içeceklerin yanı sıra çok farklı seçenekleri tatmak için burası birebir. Sıcak çikolata ya da limonata ne kadar farklı olabilir ki diyeceksinizdir eminim. Mesela burada altı çeşit sıcak çikolata mevcut. Frambuaz ve hindistan cevizliler beni çok fazla şaşırtmadı; ancak Tahinli ve biberli sıcak çikolata fazlasıyla şaşırtıcı oldu, denemek gerek. Adından da anlayacağımız üzere, buranın en iddialı olduğu lezzet olan limonatalarsa bir harika. 15 ayrı çeşidi var, dile kolay. Dondurmalı, karadutlu, çilek framburaz vişneli...vb çeşitler olduğu gibi; pancarlı ve keçiboynuzlu limonatalarından da tatmanızı öneririm. Bunlarla beraber, italyan sodaları, taze meyve ve sebze suları, detoks ürünleri de burada sizi beklemekte. Üstelik sunumları da oldukça şık, küçük şişelerde yapılıyor. Hepsini deneme isteğiyle doluyor insan. İstanbul'da başka hiçbir yerde bu denli geniş bir içecek menüsü olduğunu zannetmiyorum, üstelik denediğim her şey çok lezzetliydi. Yeni yılın ilk günlerinde bu özel mekanı keşfetmenizi öneririm. 



Buranın bana anımsattığı şarkı; Ben Howard-Conrad 

http://www.youtube.com/watch?v=OYR6A47DK-Q





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder