23 Ocak 2015 Cuma

Hem İtalyan Hem Mahalle Barı; BABBO Pizza&Bar


Hem İtalyan Hem Mahalle Barı; BABBO Pizza&Bar

Düşündüm de en sevdiğim yemekler hep İtalyan Mutfağı'ndan çıkıyor sanırım. Pizzalar, makarnalar, tatlılar... Her şey leziz, hepsi mutluluk verici. Bu yüzden şehirde ne zaman bir italyan restaurantı duysam, koşar giderim. Arkadaş tavsiyesiyle gittiğim BABBO pizza da bunlardan biri, buraya bayıldım, paylaşayım istedim hemen!
Bağdat Caddesi'nin yoğun yerlerini, kalabalığını hızla ardımda bırakıp Selamiçeşme'ye doğru geldiğimde cadde üzerinde sol tarafta kalan BABBO Pizza&Bar'a giriyorum. North Shields'in hemen karşısında. Girişte harika bir müzikle karşılanıyorum, jazz'ın en güzel örneklerini duyunca, mekan ne kadar keyifli olabileceği hususunda ilk ipuçlarını vermiş oluyor. Burası hem İtalyan Restaurantı hem de müdavimleri olan keyifli bir mahalle barı. Girişte geniş bir bar kısmı bulunuyor, içeride ise pizzaların yapıldığı odun fırını, tahta masalar, pötikareli perdeler ve koca duvarı kaplayan ufak tefek insan güruhu heykelleri, Tarkan Güveli'nin enfes eserleri. Atmosfer sahiden çok güzel.
Aslında adından da anlayabileceğimiz gibi en iddialı oldukları konu, fırında yapılan pizzaları. Babbo pizza, keçi peynirli ve gorgonzola gibi çeşitleri en merak ettiklerim arasında; fakat ben o gün makarna aşkıyla mekana gidiyorum ve kestane mantarlı fettuciniyi tercih ediyorum. Biraz daha sarımsakla lezzetlendirilse daha güzel olabilirdi diye düşünsem de oldukça lezzetli geliyor, yine de pizzalarda aklım kalmıyor değil. 
Başlangıç olarak peynir tabağı, foccacia, bruschetta gibi seçenekleri deneyebilirsiniz. Yuvarlak tandır ekmeğinde cherry domates, zeytin, jambon, mozarellayla yapılan Babbolama da merak uyandırıcı. Salata, panini ve makarnaların diğer çeşitlerini de unutmamak lazım tabi. Yemek sonrasında tatlı ihtiyacı hissedenlerdenseniz, sıcak bademli kek, tiramisu ve cheesecake gibi tatlı seçenekler de mevcut. Fiyatlar Bağdat Caddesi için oldukça uygun geldi bana. Bu güzel PizzaBar'a yolunuzu düşürün derim! 

                                           
                                              Buranın bana anımsattığı şarkı; Mambo Italiano 

                                             https://www.youtube.com/watch?v=QGnh0q4RuQ8





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder